Ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko starszego inspektora ds. finansowych w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia
1/ Komendant Powiatowy Policji w Ostrowcu Św. poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszego inspektora ds. finansowych w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia KPP w Ostrowcu Św.
2/ Liczba lub wymiar etatu:1
3/ Główne obowiązki:
- prowadzenie obsługi kasowej funkcjonariuszy i pracowników jednostki,
- prowadzenie gospodarki kasowej w ramach otrzymanych środków finansowych,
- naliczanie należności z tytułu dojazdów, dla osób uprawnionych do pobierania równoważnika pieniężnego za wyżywienie psów służbowych,
- prowadzenie ewidencji , w celu realizacji należnych świadczeń,
- przyjmowanie środków finansowych do kasy, terminowe ich odprowadzanie oraz sporządzanie comiesięcznych raportów kasowych ,
- prowadzenie książki ewidencji sprzętu będącego w użytkowaniu Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Św. i podległych jednostek,
- prowadzenie gospodarki finansowej, w zakresie zleconym przez specjalistę Zespołu Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia celem realizacji budżetu przeznaczonego dla jednostki ,
- sporządzanie przelewów płatności dla kontrahentów komendy w celu ich realizacji,
4/ Wykształcenie:
średnie o profilu ekonomicznym
5/ Wymagania konieczne:
- niekaralność brak przeciwwskazań do otrzymania poświadczenia bezpieczeństwa
- co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w komórkach finansowych
- znajomość przepisów finansowych, o rachunkowości
- umiejętność organizacji pracy własnej
– dobra znajomość obsługi komputera, znajomość programów kalkulacyjnych
- wysoka kultura osobista
6/ Wymagania pożądane:
-aktualne poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych
- obsługa urządzeń biurowych
-umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
- miejsce zamieszkania – miasto Ostrowiec Św.
7/ Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne
- kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- życiorys lub list motywacyjny własnoręcznie podpisany
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie
8/ Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
kopie świadectw pracy i zaświadczeń o ukończonych kursach i uprawnieniach
9/ Dokumenty należy składać w terminie do : 02.06.2010r.
pod adresem: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowcu Św. , al. 3-go - Maja 9
27-400 Ostrowiec Św.
10/ Inne informacje:
Praca na zastępstwo. Dokumenty należy składać osobiście lub drogą pocztową w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „ Konkurs- Zespół Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia- praca na zastępstwo”. Przy ofertach przesłanych drogą pocztową liczy się data stempla pocztowego. Oferty nie spełniające wymogów formalnych lub złożone po terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Osoby zakwalifikowane do procedury doboru zostaną powiadomione telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ( 41) 2671250-260