Zarządzenie zmieniające regulamin naboru - Ogłoszenia - Komenda Powiatowa Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zarządzenie zmieniające regulamin naboru

 

KOMENDA POWIATOWA POLICJI

W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

 

 

 

 

 

 

 

ZARZĄDZENIE NR 9/2012

KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

z dnia 7 września 2012 roku

 

 

 

zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska pracy do korpusu służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim

 

 

Na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
(Dz. U. z 2008 r. Nr 227, poz. 1505 z późn. zm.[1]) zarządza się, co następuje:

 

§ 1

 

W zarządzeniu Nr 2/2012 Komendanta Powiatowego Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim z dnia 14 marca 2012 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska pracy do korpusu służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim wprowadza się następujące zmiany:

 

1)    § 6 otrzymuje brzmienie:

 

„§ 6

1.                  Komisja opracowuje plan etapów selekcji kandydatów z uwzględnieniem zasad punktowej oceny wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze oraz narzędzi oceny tych wymagań.

2.         Komendant Powiatowy Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim może zlecić innym komórkom organizacyjnym Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim przygotowanie narzędzi oceny wymagań określonych w ogłoszeniu lub przeprowadzenie niektórych sprawdzianów wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, jeżeli potrzeba taka wynika ze specyfiki weryfikowanych umiejętności.

3.         W przypadku niestawiennictwa kandydata w terminie wyznaczonym do przystąpienia do jakiegokolwiek sprawdzianu wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, Komisja odnotowuje ten fakt w protokole z przeprowadzonego naboru.

4.         Na podstawie wyników poszczególnych etapów selekcji komisja – w trybie art. 30 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, sporządza protokół z przeprowadzonego naboru, a przewodniczący komisji niezwłocznie przedkłada ten protokół Komendantowi Powiatowemu Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim celem podjęcia decyzji merytorycznej.

5.         Komisja niezwłocznie po podjęciu decyzji przez Komendanta Powiatowego Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim, sporządza informację o wyniku naboru oraz upowszechnia zgodnie z wymogami art. 31 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.”;

 

 

 

§ 2

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

 

 

insp. Grzegorz Hudomięt

 

 

 



[1] Zmiany do ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1241, Nr 219, poz. 1706, z 2011 r. Nr 82, poz. 451, Nr 185, poz. 1092, Nr 201, poz. 1183.

Metryczka

Data publikacji : 07.09.2012
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Rafał Pietrkiewicz
Osoba udostępniająca informację:
Rafał Pietrkiewicz KPP Ostrowiec Świętokrzyski
do góry