Ogłoszenie o naborze
OGŁOSZENIE
w sprawie naboru na stanowisko inspektora ksc
w Zespole Ochrony Informacji i Obsługi Kancelaryjnej
1/ Komendant Powiatowy Policji w Ostrowcu Św. poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektora obsługi kancelaryjnej w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych i Obsługi Kancelaryjnej KPP w Ostrowcu Św.
2/ Liczba lub wymiar etatu:1
3/ Główne obowiązki:
- ustalanie terminarza spotkań gości i interesantów z kierownictwem jednostki w celu ich koordynacji
- obsługa poczty elektronicznej w zakresie korespondencji z instytucjami resortowymi i poza resortowymi
- prowadzenie teczek dokumentacji kancelaryjnej
-sporządzanie notatek z codziennych odpraw służbowych w celu udokumentowania wypowiedzi jej uczestników
- współprowadzenie składnicy akt Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Św. oraz archiwizacja dokumentów wytworzonych w sekretariacie
- redagowanie pism dla pracowników komendy, w celu wspomagania ich pracy
4/ Wykształcenie:
co najmniej średnie
5/ Wymagania konieczne:
- niekaralność brak przeciwwskazań do otrzymania poświadczenia bezpieczeństwa
-co najmniej 1 rok pracy w administracji lub przy pracy biurowej w charakterze sekretarki
- umiejętność gradacji zadań
– dobra znajomość obsługi komputera
-umiejętność nawiązywania kontaktów
- wysoka kultura osobista
6/ Wymagania pożądane:
-aktualne poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych
- umiejętność organizacji pracy własnej
-umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
- dyspozycyjność
- miejsce zamieszkania – miasto Ostrowiec Św.
7/ Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne
- kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-życiorys lub list motywacyjny własnoręcznie podpisany
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie
8/ Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
kopie świadectw pracy i zaświadczeń o ukończonych kursach i uprawnieniach
9/ Dokumenty należy składać w terminie do : 31.10.2009r.
pod adresem: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowcu Św. , al. 3-go mają 9 27-400 Ostrowiec Św.
10/ Inne informacje:
Dokumenty należy składać osobiście lub drogą pocztową w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „ Konkurs- Zespół Ochrony Informacji Niejawnych i Obsługi Kancelaryjnej”. Przy ofertach przesłanych drogą pocztową liczy się data stempla pocztowego. Oferty nie spełniające wymogów formalnych lub złożone po terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone. Oświadczenia , list motywacyjny i życiorys muszą być podpisane własnoręcznie. Osoby zakwalifikowane do procedury doboru zostaną powiadomione telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ( 41) 2671250-260