Nabór na stanowisko inspektora KSC w Zespole Ochrony Informacji i Obsługi Kancelaryjnej
1/ Komendant Powiatowy Policji w Ostrowcu Św. poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektora obsługi kancelaryjnej w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych i Obsługi Kancelaryjnej KPP w Ostrowcu Św.
2/ Liczba lub wymiar etatu:1
3/ Główne obowiązki:
- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji i poczty od Dyżurnego KPP w Ostrowcu Św. oraz poczty resortowej,
-okresowe rozliczanie sekretariatów podległych jednostek i komórek organizacyjnych komendy z przekazanej dokumentacji i poczty,
- prowadzenie rejestrów dzienników, książek ewidencyjnych i teczek o charakterze jawnym (RDT) znajdujących się w kancelarii jawnej
-prowadzenie dziennika korespondencji kancelarii jawnej oraz przewożenie do sądu i prokuratury pocztę dla KPP w Ostrowcu Św.,
- prowadzenie rejestru resortowych aktów prawnych, przekazuje je do podległych jednostek i komórek organizacyjnych,
-zamawianie we współpracy ze specjalistą Zespołu Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia oraz wydawanie, przyjmowanie i rejestracja pieczęci i stempli w celu ewidencji posiadanych przez komendę pieczątek,
-archiwizowanie wytworzonych dokumentów w kancelarii jawnej w celu realizacji ustawowych obowiązków,
- przyjmowanie i przekazywanie Urzędowi Miasta w Ostrowcu Św. i urzędom gmin powiatu ostrowieckiego przesyłek zawierających dowody osobiste
4/ Wykształcenie:
co najmniej średnie
5/ Wymagania konieczne:
- niekaralność brak przeciwwskazań do otrzymania poświadczenia bezpieczeństwa
- co najmniej 1 rok i 6 miesięcy pracy w administracji lub przy pracy biurowej
- umiejętność gradacji zadań
– dobra znajomość obsługi komputera
-umiejętność nawiązywania kontaktów
- wysoka kultura osobista
6/ Wymagania pożądane:
-aktualne poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych
- umiejętność organizacji pracy własnej
-umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
- dyspozycyjność
- miejsce zamieszkania – miasto Ostrowiec Św.
7/ Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne
- kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- życiorys lub list motywacyjny własnoręcznie podpisany
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie
8/ Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
kopie świadectw pracy i zaświadczeń o ukończonych kursach i uprawnieniach
9/ Dokumenty należy składać w terminie do : 10.12.2009 r.
pod adresem: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowcu Św. , al. 3-go - Maja 9
27-400 Ostrowiec Św.
10/ Inne informacje:
Praca na zastępstwo. Dokumenty należy składać osobiście lub drogą pocztową w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „ Konkurs- Zespół Ochrony Informacji Niejawnych i Obsługi Kancelaryjnej- praca na zastępstwo”. Przy ofertach przesłanych drogą pocztową liczy się data stempla pocztowego. Oferty nie spełniające wymogów formalnych lub złożone po terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Osoby zakwalifikowane do procedury doboru zostaną powiadomione telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ( 41) 2671250-260