Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektora KSC ds obsługi kancelaryjnej w Zespole OIN i obsługi kancelaryjnej
OGŁOSZENIE
w sprawie naboru na stanowisko inspektora ksc ds. obsługi kancelarii jawnej
w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych i Obsługi Kancelaryjnej
1/ Komendant Powiatowy Policji w Ostrowcu Św. poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektora ds. obsługi kancelarii jawnej w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych i Obsługi Kancelaryjnej KPP w Ostrowcu Św.
2/ Liczba lub wymiar etatu:1
3/ Główne obowiązki:
- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji i poczty od dyżurnego jednostki oraz poczty resortowej i poza resortowej
- okresowe rozliczanie sekretariatów podległych jednostek i komórek organizacyjnych komendy z przekazanej dokumentacji i poczty
- prowadzenie rejestrów, dzienników, książek ewidencyjnych i teczek o charakterze jawnym , znajdujących się w kancelarii jawnej,
- prowadzenie dziennika korespondencji kancelarii jawnej oraz przewożenie i odbieranie z sądu i prokuratury poczty dla KPP w Ostrowcu Św.,
- prowadzenie rejestru resortowych aktów prawnych, aktualizowanie i archiwizowanie zbioru
- zamawianie we współpracy ze specjalistą Zespołu Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia oraz przyjmowanie, rejestrowanie i wydawanie pieczęci i stempli
- archiwizowanie wytworzonych w kancelarii jawnej dokumentów,
- przyjmowanie i przekazywanie Urzędowi Miasta w Ostrowcu Św. oraz urzędów gmin powiatu ostrowieckiego przesyłek
4/ Wykształcenie:
- średnie ogólne
5/ Wymagania konieczne:
- niekaralność brak przeciwwskazań do otrzymania poświadczenia bezpieczeństwa
- co najmniej 1 rok i 6 miesięcy pracy w administracji
– dobra znajomość obsługi komputera,
- wysoka kultura osobista
- umiejętność komunikacji
- umiejętność gradacji zadań
-umiejętność pracy w zespole
6/ Wymagania pożądane:
-aktualne poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych
- obsługa urządzeń biurowych
- umiejętność organizacji pracy własnej
- dyspozycyjność
- miejsce zamieszkania – miasto Ostrowiec Św.
7/ Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne
- kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- życiorys lub list motywacyjny własnoręcznie podpisany
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie
8/ Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
kopie świadectw pracy i zaświadczeń o ukończonych kursach i posiadanych uprawnieniach
9/ Dokumenty należy składać w terminie do: dnia 03.12.2010r.
pod adresem: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowcu Św. , al. 3-go - Maja 9
27-400 Ostrowiec Św.
10/ Inne informacje:
Dokumenty należy składać osobiście lub drogą pocztową w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „ Konkurs- inspektor ksc – kancelaria jawna”. Przy ofertach przesłanych drogą pocztową liczy się data stempla pocztowego. Oferty nie spełniające wymogów formalnych lub złożone po terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Osoby zakwalifikowane do procedury doboru zostaną powiadomione telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ( 41) 2671250-260