Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektora KSC ds obsługi kancelaryjnej w Zespole OIN i obsługi kancelaryjnej

 

OGŁOSZENIE

w sprawie naboru na stanowisko inspektora ksc ds. obsługi kancelarii jawnej

w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych i Obsługi Kancelaryjnej

 

1/ Komendant Powiatowy Policji w Ostrowcu Św. poszukuje kandydatów na stanowisko:

- inspektora ds. obsługi kancelarii jawnej w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych i Obsługi Kancelaryjnej KPP w Ostrowcu Św.

2/ Liczba lub wymiar etatu:1

3/ Główne obowiązki:

- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji i poczty od dyżurnego jednostki oraz poczty resortowej i poza resortowej

- okresowe rozliczanie sekretariatów podległych jednostek i komórek organizacyjnych komendy z przekazanej dokumentacji i poczty

- prowadzenie rejestrów, dzienników, książek ewidencyjnych i teczek o charakterze jawnym , znajdujących się w kancelarii jawnej,

- prowadzenie dziennika korespondencji kancelarii jawnej oraz przewożenie i odbieranie z sądu i prokuratury poczty dla KPP w Ostrowcu Św.,

- prowadzenie rejestru resortowych aktów prawnych, aktualizowanie i archiwizowanie zbioru

- zamawianie we współpracy ze specjalistą Zespołu Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia oraz przyjmowanie, rejestrowanie i wydawanie pieczęci i stempli

- archiwizowanie wytworzonych w kancelarii jawnej dokumentów,

- przyjmowanie i przekazywanie Urzędowi Miasta w Ostrowcu Św. oraz urzędów gmin powiatu ostrowieckiego przesyłek

4/ Wykształcenie:

- średnie ogólne

5/ Wymagania konieczne:

- niekaralność brak przeciwwskazań do otrzymania poświadczenia bezpieczeństwa

- co najmniej 1 rok i 6 miesięcy pracy w administracji

dobra znajomość obsługi komputera,

- wysoka kultura osobista

- umiejętność komunikacji

- umiejętność gradacji zadań

-umiejętność pracy w zespole

6/ Wymagania pożądane:

-aktualne poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych

- obsługa urządzeń biurowych

- umiejętność organizacji pracy własnej

- dyspozycyjność

- miejsce zamieszkania – miasto Ostrowiec Św.

 

7/ Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne

- kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

- życiorys lub list motywacyjny własnoręcznie podpisany

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji

- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie

8/ Kopie innych dokumentów i oświadczeń:

kopie świadectw pracy i zaświadczeń o ukończonych kursach i posiadanych uprawnieniach

9/ Dokumenty należy składać w terminie do: dnia 03.12.2010r.

pod adresem: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowcu Św. , al. 3-go - Maja 9

27-400 Ostrowiec Św.

 

10/ Inne informacje:

Dokumenty należy składać osobiście lub drogą pocztową w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „ Konkurs- inspektor ksc – kancelaria jawna”. Przy ofertach przesłanych drogą pocztową liczy się data stempla pocztowego. Oferty nie spełniające wymogów formalnych lub złożone po terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Osoby zakwalifikowane do procedury doboru zostaną powiadomione telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ( 41) 2671250-260

 

Metryczka

Data publikacji : 22.11.2010
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
ZKIS Jerzy Mróz
Osoba udostępniająca informację:
Uzupełnij imię i nazwisko redaktora KI KPP Ostrowiec
do góry